niedziela, 14 lipca 2013

[Yan He] A Superior Youth


Czujecie to? YAN HE JEST JUŻ DOSTĘPNA~~~~~~~!! :D
Uwielbiam ją tak samo jak Luo Tianyi~~
Postanowiłam zrobić także HardSuby tej piosenki :3

Tytuł: 优越感少年 (A Superior Youth)
Kompozycja: GhostFinal
Tekst/Ilustracje/PV: Sya
Oryginalny upload: http://www.bilibili.tv/video/av644461/

Lepsza młodość

Leniwie otwieram oczy
To kolejny nudny dzień
ZNOWU
Włączyłam zasilanie
I ślepo klikam lewym przyciskiem myszy
W stronę tych
Ludzi co są czczeni na ekranie
Czuję pogardę

"Ten poziom wygłupiania się mogę bardzo szybko osiągnąć, jeżeli tylko dasz temu geniuszowi trochę czasu, będę uczyć się od początku i przerosnę was moimi zdolnościami wcześniej czy później."

Po pierwsze odłożę podręczniki i wyjdę na dwór, pogram w jakieś gry, potem będę błąkać się po ulicach i zostawię na razie wszystkie plany i cele.

I następnego dnia dalej będę polegać na moim legendarnie dogłębnym światopoglądzie
Komentując sarkastycznie
Drwiąc
Wyśmiewając to wszystko

Nikt nie może mieć żadnych opinii
Tylko moje własne decyzje są prawidłowe

Mam marzenie, że kiedyś wszyscy ci nieistotni ludzie będą leżeć u mych stóp.
Jestem zazdrosna o to co inni zdobyli.
Nie zwracam uwagi na świat za kurtynami

Jak możecie zrozumieć moją siłę?
To jest takie żałosne.
Chodzi o to, że nikt jeszcze tego nie odkrył
Włożyłam to do
Dziury, którą właśnie
Zaczęłam kopać
I spędziłam cały czas
NARZEKAJĄC

Bez pośpiechu zamykam oczy
Wyłączam światło
Znowu kolejna nudna noc
Strata czasu
Wyłączyłam zasilanie

Udaję że nie widzę żadnych sugestii
One wszystkie to tylko wyładowujący się ludzie
Ponieważ
Jak zwykli ludzie mogą zrozumieć tą olśniewająco super zdolność?

Po pierwsze zostawię tę dziurę którą kopię, zrobię parę zdjęć, wydam trochę pieniędzy i jeśli moje plany i cele mogą zostać odłożone na później, na razie je zostawię.

Pełna pewności siebie składam uroczystą przysięgę
By zmusić się do pielęgnowania dobrych uczuć
Gardzę
Moim Otoczeniem
SAMOOSZUKIWANIE

Decyduję się nie zauważać moich prywatnych niedoskonałości
Tylko moje prywatnie decyzje są prawidłowe

Mam marzenie że kiedyś wszyscy to potwierdzą
Będę stać na szczycie, który należy do najsilniejszych

Jak możecie zrozumieć moją siłę?
Ja nie chcę się zmieniać
Pogrążona w upitym i odciętym świecie

Nawet jeśli nie jestem zauważana
To nie jest też
Moja wina
PRAWDA?

Sukces jest zależny od wrodzonych zdolności
Porażka jest winą obiektywnych okoliczności
Kto stworzył mnie z naturalną siła decydowania?

Twoja kpina
Jego zmartwienia
Moja duma
Kto znowu krzyczy?

To wszystko jest w mojej głowie
Zapomniane
Zagubione
Bez żadnej świadomości
Komedia się powtarza

Jestem młodością wybuchającą wyższością
Odrzucającą różnice między ludźmi
Tylko ja jestem w stanie wszystkich oceniać
Ignoruję wszystko co negatywne lub czego nie rozumiem
Chcę tylko zdobyć zrozumienie i dobre życzenia
Ale nie przeproszę
To nie jest bycie "zarozumiałą" czy cokolwiek
Wy szumowiny co nie potrafią mnie docenić
na razie



1 komentarz:

  1. Ta piosenka zdaje się mówić o mnie ;-; Oh, czy to źle, czy dobrze? ;-;

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)