poniedziałek, 8 lipca 2013

[Hatsune Miku] Leave it To Yotsuya-san


Oryginalny upload: http://www.nicovideo.jp/watch/sm21113325
Muzyka: Eight (mylist/25538287)
Film: 6274 (mylist/29264154)
Kodowanie: kenji (user/21879525)

Zostaw to Yotsuyi-san

|Nasilanie się przemijających deszczy i czerwcowego zapachu|
|Gęściejszego niż w zwykłym domu|

Tornada stają się silniejsze
Więc niebieskie niebo trochę się śmieje
Tak, podczas apatycznego wczesnego poranka
Ta idiotka którą kochałam
UMARŁA

Nienawidzę tego
Nienawidzę tego
Nienawidzę tego
Nie mogę oddychać
Wiosenny wietrzyk jest zbyt silny
Miałam złe przeczucie
Kiedy weszła w ten zakręt

To boli
To boli
To boli
Jestem duszona
Przez wiązkę ciepłego powietrza
W tej okrutnej zabawie
Zostawię resztę tobie, dobrze?

Kiedy stanęłyśmy przed sobą
Zachmurzone, ciemne niebo wyglądało jakby miało zacząć płakać
Nie mogę już stąd uciec
Stanęłam na lekko brudnym
PUSTYM WORKU

[W bliskiej przyszłości]
[Przyjdę ją ukraść]
[Przyjdę ukraść twoją godność]
[Szydzisz]
Dotknęłaś –Dotknęłaś-Dotknęłaś
Tej czarnej rzeczy
Co nie?

Jest zimno
Jest zimno
Jest zimno
Ma złe przeczucie
Wiosenny deszcz jest zbyt silny
Śmiejesz się złowieszczo
I rozbrzmiewasz w mojej głowie

To boli
To boli
To boli
Jestem duszona
Przez wiązkę ciepłego powietrza
W tej okrutnej zabawie
Zostaw to Yotsuyi-san, dobrze

|Gęściej niż w zwykłym domu|
|Rozbrzmiewa śmiertelna agonia niepewności|

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)