sobota, 6 lipca 2013

[Hatsune Miku] Give me Pain


Stworzone przez ブルベリ (mylist/20981884)
Ilustracja: 市松シロ http://piapro.jp/shiro0122

Spraw mi ból

Jest druga w nocy I otwieram oczy
To ciało odbite w lustrze, tak bardzo go nienawidzę.

Próbowanie złapania „jej” wzroku
Tworzy mi kolejną bliznę, nic nowego.

Jak to obrzydliwe ciało może być tak bolesne?
Po raz pierwszy czułam, jakbym widziała czerwień.

Chcę krzyczeć jak bardzo to boli
Jednak nikt nie zrozumie, więc mogę tylko powtarzać

Nawet jeśli powiem ci tylko, że chcę byś zrozumiał
Wtedy może trochę mi ulży

Nawet gdybym wszystko dla ciebie zostawiła
Ty tylko zastanawiałbyś się gdzie są rzeczy, których dla ciebie nie mam.
「To takie bolesne.」

Jednak tylko gdy jestem pobita i zaniedbana
Nie będąc w stanie widzieć, zasypiam.

Gdybym miała utopić się w przyjemności
Nie potrzebowałabym tego leku w moim sercu

Jednak ja nie wiem, więc potrzebuje tego specjalnego leku.
Co to za lek?

Ten kto usłyszał mój rozkładający się głos bez bólu]
Tak, tą osobą byłeś ty

Ten,  kto teraz łapie moją dłoń
Czuje jego ducha, choć nie ma ciała.

I z tego powodu…
Spraw mi ból

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)