czwartek, 4 lipca 2013

[IA] Monochrome world


Głos: IA
Tekst: Wataame/KisetsuP(mylist/27498331)
Film: UTA(mylist/29794315)
Mastering: Kagome-P(mylist/13631314)

Oryginał: http://www.nicovideo.jp/watch/sm20182041

Monochromatyczny Świat

Kiedy obudziłem się pewnego ranka
Zauważyłem, że świat się skończył.
Nie było żadnego dźwięku,
Ani żadnego koloru
Byłem tylko ja. Sam.
Jestem w wieku gdy dużo się śni
Więc to jest tylko, kolejny sen, prawda?
Moje wspomnienia są takie mgliste,
Kim ja mam być? Kim ja jestem?
Huh, niczego w ogóle nie rozumiem
W środku tego monochromatycznego świata.
Ah, jeżeli to będzie nieprzyjemny sen
Proszę, obudź mnie, bycie tu jest kłopotliwe.
Nie znam różnicy pomiędzy,
Tym co jest u góry a co na dole, ale
Bycie w martwym punkcie, jest takie niefajne,
Więc podejmijmy kolejny krok!
Biegnę, biegnę
Wyciągając tę rękę
By odnaleźć powód
Dla którego tu jestem!
Biegnij, biegnij
Kopnij tę ziemię!
Celuję w puste jutro.
Czy kiedykolwiek miałem rodzinę?
Przyjaciół?
Ukochaną?
Rodzeństwo?
Wszyscy zniknęli,
Nie mam już pojęcia!
To nie ma sensu!
Ah, zastanawiam się jaki jest czas,
W środku tego świata z kruszącym się krajobrazem.
Ah, zastanawiam się jaki jest dzień,
Trochę chciałbym zapytać Boga o pomoc.
Takie trudne jest wiedzieć co jest przeszłością,
A co jest przyszłością, ale
Jeśli zatrzymam się,
To będzie to koniec.
Więc-
Zrobię tyle kroków ile będę potrzebować!
Biegnę, biegnę
Co mam na celu?
Spróbuję odnaleźć,
Co jest dla mnie najważniejsze.
Biegnę, biegnę
Wyrzucę starego siebie.
Jestem niczym,
Odkąd zmierzam do wczoraj.
Biegnę, biegnę
Wyciągając tę rękę
Biegnę, biegnę
Co mam na celu?
Biegnę, biegnę
Otwierając te oczy i odnajdując powód,
Dla którego tu jestem!
Biegnę, biegnę
Kopiąc wszystko daleko.
Nie mogę powrócić,
Więc będę żyć w teraźniejszości.
Odnalazłem to w tym upadłym świecie,
Że najważniejsze rzeczy,
Były od początku w moim sercu.
Jestem sam.
Jestem jedyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)