piątek, 26 lipca 2013

[IA] Ib -again-



Muzyka: Diarays
Wokal: IA
Ilustracje: kyakyagoma i Vios
Film: Nok-116
Oryginalny upload: http://www.nicovideo.jp/watch/1354268845

Ib – znów –

Wewnątrz świata zepsutych kolorów
Wbita w nadal świeży oczodół,
Jest jedna czerwona róża.

Ten kołyszący się ból,
Te samo-ukrywające się zawroty głowy,
Ta pokręcona rozpacz,
Wszystkie je dla mnie wymazałeś.

Wewnątrz snu, miłość którą wyrzeźbiliśmy.
Chcę ją rozpuścić w ten pejzaż.

Wyślijmy trochę próżnego nektaru.
Gdzie jest ta egzystencja która pękła?
Ta jedna żółta róża,
Ta zapomniana życzliwość.

Połączmy się na zawsze.
Zatrzymani w tym życiu.

Jeśli nie jestem w stanie by kogokolwiek uratować,
W jakikolwiek sposób bez zniknięcia.
Na brzegu swojego serca,
Proszę napisz mnie.

Zrozumiałem
Miłość którą wyrzeźbiliśmy
Była po to by pokolorować
„język kwiatów”.

Te wspomnienia nie znikną,
Są malowane kolorami
Czy to nie prawda?

To cudowna wystawa sztuki.
Kiedy twoja piękna dłoń dała mi cukierek,

Ty się delikatnie uśmiechnąłeś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)