środa, 31 lipca 2013

[Team Kamiuta - Bitto i Ninoyu Kanae] Even If I'm Not Reflected In Your Eyes


Muzyka: Kamiuta i SUEZO
Słowa: Kamiuta
Wokal i śpiew: Bitto
Wokal: Ninoyu Kanae
Film: inukoro
Ilustracje: hazfirst

Projekt Jinpu


Nowy testament: Zapieczętowany raj Bogów

Epizod 2
Nawet jeśli nie odbijam się w twoich oczach

Nienawidzę tego świata
Nie ważne jak pracowity byś był, ono i tak cię nie nagradza.
Irracjonalność istnieje jakby była faktem, a szanowani ludzie są atakowani jeden po drugim.
Świat jest zbyt brutalny, by znaleźć cel życia.
Rozumiesz? Dlatego, że broniłeś się tak beznadziejnie to doszło do tego.
Jeśli oddasz teraz pieniądze, to oszczędzimy twoje życie.
…ktoś…jak ty…
Huh? Co ty do cholery teraz powiedziałeś?
Wy dranie…
…zabiję was wszystkich.
…jest martwy.
Zabiłem go.
Jest zimno…
Czy ja też-
-tu umrę?
Naprawdę nie zostałem niczym wynagrodzony do samego końca.

Mówienie ”lubię cię” do osoby którą lubisz
Jest ciągłym dawaniem im własnego serca
Kto wiedział że to taka straszna rzecz
Że to taka bolesna rzecz

Śnieg zaczął padać, nie prawda?
Zanim to zauważyłem, moja głowa była zawsze
Wypełniona twoim głosem, twarzą i zapachem
Naprawdę, od kiedy tak jest?

Słysząc tylko parę twoich słów
Wyrzuca moje serce z porządku
To naprawdę mnie męczy, ale
Tylko ten głos
Wpada do mych uszu

Te uczucia
Są tym co nazywasz
Ah, to prawda,
Jestem zakochany w tobie

Ale ubieranie tego w słowa
Jest niewiarygodnie straszne
Kochanie, twoje oczy
Jak widoczny w nich jestem?
Moje westchnienie staje się białym oddechem

Mgliste chmury znikają
Gdzieś, pod tym bezkresnym, gwieździstym niebem
Co robisz, o czym myślisz?
O kim myślisz?

Jesteś tylko przyjaciółką, prawda?
Czy to nie jest wystarczająco dobre?
Próbowałem się tak oszukać
Ale jest to bezużyteczne.
Chcę wiedzieć więcej

Ostatecznie
Ah, to prawda,
Jestem zakochany w tobie

Do tego stopnia, że jeśli bardziej bym cię kochał
Bolało by to

Kochanie, twoje oczy,
W przyszłości którą widzisz,
Czy jestem z tobą?
Moje westchnienie staje się białym oddechem

Ah, teraz, rozumiem, jestem w tobie zakochany
Nie mogę już dłużej okłamywać tego serca.

Kochanie, twoje oczy
Lubisz mnie?
Lubisz kogoś?
To jest, oczywiście, droga oświetlona przez śnieg.

Gdybym ci powiedział o moich uczuciach, tej którą lubię
I dowiedziałbym się o twoich uczuciach
Czy byłbym w stanie zaakceptować odpowiedź

Bez względu na to jaka by była?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)