piątek, 26 lipca 2013

[Mew] Morose Make-Believe


Autor: EZFG
Oryginalny upload: http://www.nicovideo.jp/watch/sm19235848

Posępne udawanie

Ciemność jest zimna, taka zimna.
Gwiazdy są takie smutne.
Stałam się niezdolna do zauważania ważnych rzeczy,
i zatrzymałam się po prostu stojąc w miejscu,
lecz nadal będę otulona przez ciepłe światło, prawda?
Ta historia zakończy się dobrze.
Na pewno będzie dobre zakończenie.
Jednak by sprawić tą teraźniejszość trochę bardziej interesującą,
bądź posępny i pomęcz mnie trochę, dobrze?
Kiedy dałeś mi poradę,
zastanawiam się dlaczego to do mnie nie dotarło.
W tamtym czasie
zastanawiam się dlaczego zachowywałam się tak posępnie i cię zostawiłam.

Ciemność jest zbyt delikatna.
Gwiazdy są zbyt jasne.
Rzeczy w które wierzę stają się mgliste i znikają,
a ja opuściłam moją głowę nisko,
ale moje bijące pożądanie będzie mogło zakwitnąć, prawda?
Ta historia jest sztormem inspiracji.
Na pewno będą owacje na stojąco.
Przez wzgląd na to by było to bardziej interesujące,
bądź  posępny i pomęcz mnie trochę, dobrze?
Ty nawet próbowałeś do mnie dotrzeć,
ciekawe czemu tego nie zauważyłam.
W tamtym czasie
zastanawiam się dlaczego zachowywałam się tak posępnie i cię zostawiłam.

Jestem wyłączona.
Jestem zakopana.

Dowody że przeszłam tak daleko by dotknąć,
Będę kontynuować w tę stronę jak mi się podoba.
W tej historii,
Jest to całkowicie naturalne że jesteś zawsze najważniejszy.
Śmiech czy szloch, euforia czy złość,
bądź trochę o tym posępny.

Wtedy to się zakończy, to się zakańcza,
ta historia dobiegnie końca.
To zakwitnie, to zakwita,
Ta historia będzie rozkwitła.
To się kontynuuję, to się kontynuuję,
kręci, kręci, obraca.
To się kończy, to się kończy
Mocno, mocno zakwita.
To się dalej ciągnie, obraca.

To się zakańcza, zakwita.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)