środa, 3 lipca 2013

[SeeU] One more time


Tekst i Muzyka: Springhead
Ilustracje i Animacja: Hyewon


Jeszcze jeden raz

Kiedy otworzyłem swoje oczy, westchnąłem głęboko I ten sam sufit mnie powitał
Wyglądało to jakby mówił mi, że ten sam stary dzień na mnie czeka
Ludzie na ruchliwych ulicach, przyszłość bez nadziei, jutro bez zmian którą od nich poczułem
Jeszcze raz, jeszcze jeden raz
Mam jeszcze czas by tego tak nie zakończyć
Jeszcze raz, jeszcze jeden raz
Niczego jeszcze nie zaczęłam, by to tak zakończyć

Kiedy słonce zachodzi, upadam wyczerpana
Tak kończy się dzień i jutro nowy nadejdzie
Ludzie pracowitego miasta, w oczach bez życia odbijają im się zmęczone kroki

Jeszcze-
Jeszcze raz, jeszcze jeden raz
Nie mogę się jeszcze poddać, nadal mam szansę
Jeszcze raz, jeszcze jeden raz
Nie mogę jeszcze wysoko skakać na moich dwóch silnych nogach
Jeszcze raz, jeszcze jeden raz
Mam jeszcze czas by tego tak nie zakończyć
Jeszcze raz, jeszcze jeden raz
Niczego jeszcze nie zaczęłam, by tak to zakończyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)