poniedziałek, 15 lipca 2013

[Hatsune Miku] Aokigahara




Oryginał: http://www.youtube.com/watch?v=EfVEmqx4WAM#at=28
Autor: HatsuneMikuVocaloid2

Aokigahara


Ślady taśmy tam gdzie byłam,
Przez ciasne, rozwidlone ścieżki
Widma mnie obserwują
Pożądają mojego ciepła

List w mojej lewej dłoni i nie mogę wytrzeć moich łez
Mam jedna szansę by to utrzymać, moje ostatnie słowa i pożegnanie.

Aokigahara
Aokigahara
Aokigahara
gahara
gahara

Nie chcę żyć
Nic dobrego mnie nie spotyka
Podjęłam decyzję
Więc, proszę, nie szukaj mnie

Wstrzymam oddech i wezmę krok w stronę śmierci, stawię czoła ostateczności
Przemyślałam to, nie mam nic do stracenia, oszczędzam sobie bólu.

Aokigahara
Aokigahara
Aokigahara
gahara
gahara

Nie trudno zauważyć
Dlaczego zrezygnowałam z siebie
Chcę się uwolnić
Może stanę się szczęśliwa

„Po prostu potrzebujesz wiary”
Widzę ją w tej linie
„Nie cenisz swojego życia?”
Nie tak bardzo jak ten nóż.

„Zachowujesz się egoistycznie”
Moje życie jest piekielne
„Wiesz, że tęsknilibyśmy za tobą”
Nikt nie będzie za mną tęsknił

Aokigahara
Aokigahara
Aokigahara
gahara
gahara

Aokigahara
Aokigahara
Aokigahara
gahara
gahara

Aokigahara
Aokigahara
Aokigahara
gahara
gahara


Aokigahara - Jest to Japoński las, który jest drugim miejscem na ziemi, gdzie jest popełnianych najwięcej samobójstw. Tu jest link do filmu o tym lesie: http://www.youtube.com/watch?v=pgAHP4M84ZE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)