piątek, 19 lipca 2013

[Kagamine Rin] Karakuri Hymn


Oryginalny Upload: http://www.nicovideo.jp/watch/nm8897974

Hymn Karakuri

Chodź, zatańcz ze mną!

Jestem ruchomą marionetką Karakuri
Pociagnij za moje sznurki a się zaśmieję
Choć te stopy mogą być sztuczne
Tańczę nawet dobrze
Co myślisz o walcu?
Trenowałam!
Więc pociągnij za te moje manipulujące sznurki
I umiejętnie mną poruszaj
Oh, prawda, to wszystko spadło na ciebie!

Obracając się i wirując, stopy się kołyszą
Kołyszą dalej w kółko, bez kierunku
Z twoimi umiejętnymi manipulacjami
Proszę, spraw bym zatańczyła!

Pewnego dnia, choć nie wiem którego, zatańczę na tych stopach!
Ale ty, ty musisz tylko pociągnąć za moje sznurki

Poruszam się jak Karakuri
Marionetka Kurikarakarakuri
Sama, jednak, nie mogę nic zrobić, całkowicie nic
Nieprawdaż?

Moje oczy bolą kiedy patrzę na poranne słońce
Chociać powinny być tylko szkłem
I mimo, że włosy powinny być tylko nićmi
Są straszne kiedy się budzę
Moje ciało jest wolne i ciężkie
Moja chęć do poruszania się zniknęła
Więc pociągnij za te moje manipulujące sznurki
A będę się poruszać tak sprawnie jak ty!

Posłucham wszystkiego co powiesz

Obracając się i wirując, moje oczy się kręcą
Kołyszące się dalej, te mętne szklane kule
Musisz utrzymać mnie wypolerowaną
No dalej, ubierz mi, proszę

Pewnego dnia, kiedykolwiek to będzie, jeżeli te stopy się poruszą
Będę prawdziwą księżniczką!

Poruszam sie jak Karakuri
Marionetka Kurikarakarakuri
Człowiek? Czemu, nie, nie jestem!
Jestem tylko marionetką
Czy to nie prawda? Hej•••

Ponieważ te moje stopy sie jeszcze nie poruszyły
Rzeczywiście jestem mationetką, poruszana przez manipulację
Potrzebuję ciebie, mój panie, do ciagnięcia moich sznurków
zawsze tak było, tylko spójrz, te stopy się nie poruszają

A jeśli byłabym człowiekiem, czy nie tańczyła bym?

Obracając się i wirując, stopy sie kołyszą
Kierunek nadal nieznany, nigdy nieznaleziony
Więc dlaczego, w tych mętnych szklanych oczach, zbiera się woda?

Pewnego dnia, choć nie wiem którego, te stopy się poruszą!
Bogowie tak powiedzieli!

Poruszam się jak Karakuri
Marionetka Kurikarakarakuri
Ludzie tańczą na swoich stopach, prawda?
Oczywiście, więc

Jestem - spójrz - zmanipulowana marionetką
Dopóki ktoś mną nie poruszy
Jestem zniesiona do zepsutej dekoracji
Marionetka która szybko zgnije!

Jeśli pociagniesz za te wstrętne sznurki,
Czy nie stworzysz ze mnie żywego stworzenia?

Poruszam się jak Karakuri
Marionetka Kurikarakarakuri
Człowiek? Czemu, nie, nie jestem!
Sprawiasz, że tańczę swoimi dłońmi

Naprawdę jestem marionetką!
Taka, która chce być bezwarunkowo kochana
Jednak też ze sznurkami manipulacji!
Więc proszę, spraw bym zatańczyła

Przestań! Przestań! Jestem tylko marionetką!
Nawet jeśli moje uszy powinny być puste
I tak spróbuję zapamiętać słowa które chcę usłyszeć •••

Ludzie powinni tańczyć na swoich stopach
A ja jestem tylko jakąś drewnianą dekoracją!
Usłyszałam wystarczająco dużo!
Jesteś irytujący!

Nie jestem, NIE JESTEM człowiekiem, nie ważne co mówisz
Jestem tylko marionetką Karakuri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)