środa, 31 lipca 2013

[Team Kamiuta - Ninoyu Kanae] The Flowers are of the Sakura Trees, The Person is You


Muzyka: Kamiuta i Matsuura Junichi
Słowa: Kamiuta
Film: hazfirst
Głos i Eve: 二ノ湯かなえ (Nino Yu Kanae)
Mira: LIQU@
Strona→http://www.teamkamiuta.com/

Tekst・Wersja bez głosu→http://piapro.jp/zunichi1002
♪Wersja Teamu Kamiuta z dialogami⇒(sm19582390)
♪Wersja Hatsune Miku⇒(sm19582438)


Nowy testament:  Zapieczętowany raj Bogów
Epizod 1
Kwiaty są z drzewa kwitnącej wiśni, tą osobą jesteś ty.


To jest chłód Samuraja ze wschodu, tańczę ze światem 1,2
Upity, upity odcień niebieskiego, upity, upity odcień niebieskiego
Oto dziewczyna Oiran,ze wspaniałej epoki Edo
Tańcząca taniec pełni księżyca wiosny przez wieczność 1,2
Kiedy, kiedy powinniśmy się spotkać? Co powiesz na noc przed świtem?
Wsuwam się do klatki, kołysząc, kołysząc, kołysząc się jest zabarwiona na czerwono.
Kto jest przede mną?
Wtedy, raczej
Dźgnę szkarłat, zabarwiony bladym różem przemijającego świata przepięknej kwitnącej wiśni
Na końcu, ruiny naszej miłości i namiętności, dzieliłam tylko z tobą.
Spójrz, spójrz, to piękne, prawda?
To jest kraj Bogów, droga do zaświatów, starożytna Japonia zachodząca w jakiś sposób na współczesną.

Upity, upity odcień niebieskiego, upity, upity odcień niebieskiego
Kiedy byliśmy w stanie się spotkać, pozwólmy tej chwili rozkwitnąć zanim nastąpi świt.
Jesteś niepotykającą się śpiącą królewną.
Wyciągając ramię do piosenki którą naszkicowałaś z łukiem.
Kim jest ta osoba?


Eve「Serce?」
Mira「Tak… Zakochując się i czując ból kiedy tę osobę stracisz. To jest serce.」
Eve「…?」
Mira「Nie martw się, będzie dobrze jeżeli będziesz o tym od teraz pamiętać.」
Mira「Nie zestarzejesz się, nie umrzesz, idealna egzystencja która nie zazna śmierci. Masz wystarczająco dużo czasu.」

Okryty zapachem wysyła daleko nikły gwizd.
Śledzenie wspomnień jest niepewnym światem, znikającym w tańczących kwiatach.
Ta scena jak trans jest…

Przemijający świat przepięknej kwitnącej wiśni
Nagromadza jedynie mój kolor, szkarłat.
Na końcu, ruiny naszej miłości i namiętności, dzieliłam tylko z tobą.
Teraz cień jednego ptaka pod przepiękną kwitnącą wiśnią, krzyczy w stronę nieba
Kwiaty są z drzewa kwitnącej wiśni, tą osobą jesteś ty.
Piękne zakończenie sztuki.
Spójrz, spójrz, to jest piękne…
To jest 1000później
Ja widzę, ja widzę, ja widzę… ja żyję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)