środa, 31 lipca 2013

[GUMI] Ghost Under the Umbrella


Autor: UtsuP [鬱P]
Gitara: DevilishP [ダルビッシュP]
Bębny: Kuma [隈]
Film: IkiroP
Ilustracje: Paka [パカ]

Oryginał: http://www.nicovideo.jp/watch/sm21438326

Duch pod Parasolem

Kropla deszczu która wpatrywała się
Na zepsutą, przeciekającą parasolkę
Przemknęłam przez moją dłoń
I upadła na czyjeś zwłoki
Jakby pytając o znaczenie ”szczęścia”
Delikatnie pogłaskałam plecy nieruszającego się ciała
Mędrcy, wiodący dotychczas bezpieczne życie
Zabrali wskaźniki nauczycieli i machali nimi przypadkowo
Słowa „Świt jest zwykły”
Obiły się w społeczności bez słońca.
Ktoś kogoś dusi
Podczas gdy obok nich ktoś pije herbatę
Oto jaki jest ten świat.
Czy to nie ci którzy potrafią nie oszaleć
Są tak naprawdę szaleni?

Nasiona trwogi zrodziły owoce.
Przyjmują one kształt fatalnego wypadku,
Powodującego opóźnienie.
Możesz usłyszeć ludzi mlaszczących w irytacji na tej stacji
Cóż za piękne społeczeństwo.

Duch się narodzi
W ruinach dawnej drogi
Duch się narodzi
Na dnie usatysfakcjonowanej ery.

Ssak padł do swej śmierci
Ze schodów do apartamentu.
Plama zostałam na asfalcie
Bez gleby do której mogłaby wrócić
Koty nigdy nie pokazują swoich martwych ciał człowiekowi.
Ludzie upychają ludzką brzydotę do wagonów i sprzedają na ulicach.

Tłumy ze swoimi uśmiechami wywołanymi przez instrumenty korekty
Są zadowoleni rozsypując szczęście na ziemi
Ci z nas, którzy nie wiedzą  jak je podnieść
Są nazywani nonkonformistami
Zając, nie mogący się zaaklimatyzować
Został pochowany przez ludzi którzy niezwłocznie usiedli i zaczęli pić herbatę
Czy jest złą rzeczą krytykowanie żółwia za opuszczenie durnego zająca?

Obojętnie jak bardzo chcę to zatrzymać
Złość wycieka z moich ust
Jako wymiociny.
Głośnie kłótnie bez zjadliwości
Zaciskają się na mojej tętnicy szyjnej

Duch się narodzi
na ruinach centralnej linii kolejowej]
Duch się narodzi
Na dnie usatysfakcjonowanej ery.
Nie mam żadnej przyszłości
I nie mam żadnej przeszłości by się jej trzymać
Nie mam także zdolności do stania się duchem

Spójrz wokoło
Spójrz wokoło
Spójrz wokoło
Spójrz wokoło nawet teraz

Pociąg opóźniony przez fatalny wypadek,
Nóż w raju deptaka
Apartament który stracił swoją wartość
Plama na skrzyżowaniu

Duch się narodzi
W ruinach szubienic
Duch się narodzi
Na dnie usatysfakcjonowanej ery.
Nie mam żadnej przyszłości
I nie mam żadnej przeszłości by się jej trzymać

Więc następne jutro nadejdzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)