niedziela, 28 lipca 2013

[Nekomura Iroha] Virgin Road



Twórca coveru: winsoft
Oryginalny upload: http://www.nicovideo.jp/watch/sm13747383

Dziewicza droga

Dziękuję ci z całego serca
Za całą twoją dotychczasową samotność, ból, poczucie winy I miłość

Widzisz? Nie mogłam tego wcześniej powiedzieć
Dziękuję ci za moje życie

Kiedy nie mogłam tego dnia dobrze się traktować
To nie mnie to raniło

Zawsze zachowywałaś się radośnie
I nigdy nie zapomnę dnia w którym po raz pierwszy zobaczyłam łzy na twoim profilu

Spotkałam osobę która powiedziała
„Kocham cię i chcę cię ochraniać”
Zaczęliśmy razem podróżować
Jakikolwiek smutek stanie nam na drodze, jakąkolwiek radość będziemy czuć
Obiecaliśmy sobie że przetrwamy, dzieląc ze sobą każdy moment
Proszę, czuwaj nade mną

Widzisz? Będę wdzięczna za cokolwiek co się odtąd stanie
Dziękuję ci na zawsze

W niektóre noce kłóciłam się z tobą I krzyczałam przez łzy
Albo uciekałam z domu

Jednak wiem że zawsze mnie rozumiałaś
Bardziej niż ktokolwiek na tym świecie mógłby

Czuję, że osoba którą kiedyś spotkałaś i pokochałaś
Jest w jakiś sposób podobna do osoby którą ja kocham

Czuję, że osoba którą kiedyś spotkałaś i pokochałaś
Jest w jakiś sposób podobna do osoby którą ja kocham
Na przykład, jego przypadkowe gesty przypominają mi obraz tamtej osoby
Kiedy to zauważyłam
Bardzo ciepła pojedyncza łza spłynęła po moim policzku

Dziękuję ci z całego serca
Za całą twoją dotychczasową samotność, ból, poczucie winy I miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)