piątek, 12 lipca 2013

[Kagamine Rin/Len] Crimson and White Red Spider Lily Song




■Muzyka i tekst: Nem→mylist/11859415
■PV: Miwasiba (△○□×) →mylist/25806743
■Gitara: [TEST]→mylist/2779693
■Bass: Nikaido Takuto (二階堂拓人) (Glowlamp)
■Utattemita Nem’a→mylist/14963284
■Piosenki Nem’a→mylist/22733653

Piosenka szkarłatno-białej lilii huraganowej
(Kouhaku Manjakusha)



Chodź, biały czy czerwony? Wybierz jaki ci się podoba
Oba? To jest czego pragniesz
Naprawdę nienawidzę słów litości i współczucia
Ty, skończ z tą farsą, pokarz swoją prawdziwą osobowość
Księżyc bliźniaków nieba i powierzchnia wody są wyjątkowo piękne tego wieczoru
Chodź, zacznijmy!
Nieczysto spraw by rozkwitła, moja szkarłatno-biała lilio huraganowa
Zabiorę cię do nieba.
Nasze sekretnie złączone małe palce
Nadal jestem zgubiona, nawet jak zdecydowałam by już więcej nie śnić
Wycięliśmy na tyle naszych szyi bliznę naszej wiecznej przysięgi
Nawet kiedy „ten czas” nadejdzie, nasze więzi się nie rozwiążą
Księżyc bliźniaków nieba i powierzchnia wody nawet nie znają imion ich rodziców
Nie płacz
Zakwitnij w godny sposób, moja rubinowa lilio huraganowa
Łzy ci nie pasują, więc się uśmiechnij
Będąc poza klatką, razem z nim, jesteś w jakiś sposób szczęśliwa
Po prostu zostaw resztę mi
Tylko dzisiaj, będziemy we dwoje podczas tej ostatniej nocy
Obejmij mnie mocno,
Nawet bardziej…
Rozkwitnij słodko, moja perłowo szara lilio huraganowa, tak by twój zapach nie zniknął
Nawet jeżeli dzieli nas ogromna odległość, nasze serca zawsze będą razem
Ty jesteś mną, a ja tobą
I będę zawsze, zawsze cię kochał…
I z tym, utrapienie odeszło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)