środa, 31 lipca 2013

[Tone Rion & Hatsune Miku] Your Sky is Sorrowful



Piosenka: Gom
Tekst: Gom & shito
Aranżacja: HoneyWorks
Gitara: Kaizoku Ou (海賊王) mylist/29593066
Bass: shito mylist/3178235
Film: AFOS and Happy Friends


Oficialny upload NND: http://www.nicovideo.jp/watch/sm21445815

Twoje niebo jest smutne

Kochany braciszku
Przepraszam, że tak późno. Dopiero teraz miałem możliwość by to wysłać.
Słoneczniki rosną nawet wyżej niż my, więc na pewno będzie je łatwo znaleźć z nieba.
Gdzie teraz latasz?
Ta osoba jest, nawet teraz, z słonecznikowego punktu orientacyjnego…

Kochana osobo w przyszłości
Powierzę ci ten list, dobrze?
Nie ma znaczenia ile lat minęło
To jest dowód dla niej że przeżyłem
Bilet który ci pokazałem był tylko w  jedną stronę
A ty pogratulowałaś mi z chudymi policzkami
Ah, nienawidzę honoru, ma drugorzędne znaczenie
Do widzenia!

Na niebieskim niebie myślę o tobie.
Jak jestem mylony ze srebrną strzałą.
Twoje niebo jest smutne
Chmury płyną, moja pierwsza miłość

Do kochanej osoby
Wybacz mi za ten list, dobrze?
Nie mogę wrócić do domu bez względu na to ile lat minęło
Nie płaczesz, prawda? Martwię się
Jak oglądaliśmy w nudzie słoneczniki
Zakwitły one w linii z uśmiechem
Ah, dom i status społeczny mają drugorzędne znaczenie
Zakochałem się po raz pierwszy

Podczas zachodu myślę o tobie
Śpiewając pochwały srebrnych strzał
Twoje morze jest smutne
Powierzchnia wody zabarwia się na czerwień miłości

Wyglądający ważno list
Z lekko brudnego pudełka
Po wielu minionych dekadach
Wreszcie do ciebie dociera

Dziś też myślę o tobie
Wśród słoneczników, kwiecistego ogrodu
Podczas oglądania scenerii
Proszę, uśmiechnij się

Na niebieskim niebie myślę o tobie.
Jak jestem mylony ze srebrną strzałą.
Twoje niebo jest smutne

Razem z tym, myślę o mojej ostatniej miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)