niedziela, 28 lipca 2013

[Oliver] Tarantula


Muzyka i tekst: momocashew
Ilustracje: Lancha
Animacje: Oka

Tarantula

Po cichu
Skradasz się
Wzdłuż stycznej do mojego języka
Precz
Twój ślad
Mrowi mnie i zmusza do drapania
Nie odwracaj się
Twoja strzecha
Wygina się do kształtu mojego głosu
Sensacja
Moje nerwy odłączają się i wybuchają
W orgazm
Moje zmysły się rozpadają
Sumienie zlikwidowane
Odeszły z twym dotykiem
Wyobraźnia
Nieporozumienie
Fabrykacja
Samooszukiwanie
Rozpuszczenie
Niestrawność
Gnicie
Rozkład
Z chrzęstem
Niebieskie soki wyciekają
Twoje mięśnie
Stymulują
Moje kubki
Smakowe
Skumulowane smaki
Moje wizje ze sobą kolidują
Chociaż cię zdobyłem
Odkrywam obrzydliwe linienie*
Obieg myśli zaczyna się opóźniać
Wszystko przyprawia mnie o mdłości

Ale chociaż cię zdobyłem

1 komentarz:

  1. Wow, ta piosenka jest taka... chora o.0 ale świetne tłumaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)