środa, 17 lipca 2013

[Hatsune Miku] Hollow


Autor: mato

http://www.nicovideo.jp/watch/sm18049765

Pustka

Czuję lekki ból w mojej klatce piersiowej
Więc spróbowałam wziąć głęboki oddech
Wśród krajobrazu który wydaje się bardziej posępny niż zazwyczaj
Para cieni była wyciągniętych na zachodzie słońca
Słabo błyszczący punkt światła otworzył się
Dłonie które trzymały się nawzajem stopniowo się rozłączyły
Apatyczny cień jest zaskoczony tym co się stało
I delikatnie znika
Zrobię to niezliczoną ilość razy ponownie
I niezliczoną ilość razy więcej
Wykrzyczę niestrudzenie twoje imię
Nawet jesli mam wrażenie że moja klatka piersiowa rozerwie się gdy o tobie pomyślę
Podczas wędrówki po tym nowym i zmienionym miejscu
Cały ten zgiełk miasta sprawia wrażenie, że zostawia mnie w tyle
Ten zbutwiały ogień, który odmawia całkowitego zmienienia się w popiół śmieje się ze mnie z Czeluści mego serca
Świat w bogatych kolorach dla mnie jest taki sam
Będący pełny szczęścia, że ciężko z tym żyć
Jeśli chodzi o płótno które przedstawiało moją egzystencje
Ty byłeś tym kto je dla mnie malował
Te wspomnienia, które zwlekały w moim sercu
Zmieniły sie w łzy, wylały i spadły
Desperacko się trzymam, by nie zapomnieć tych wspomnień o tobie, który stopniowo znikasz
I dziś będę dalej za tobą biec
Bo może zawinę się w tym łagodnym świecie w którym istniałeś
Mogę ukryć ten chaos jakim się stałam
Ze zniżającym się wzrokiem ścisnęłam moje dłonie
I z tym moim bezgłośnym, cichym głosem
Zawołałam twoje imię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)