poniedziałek, 29 lipca 2013

[IA] GodSlaughter ~God of Genesis and the Girl With White Wings~


Kompozytor: もふてゐ (mofutewi) mylist/18017314
Tekst: 雨傘 (@ame_gasa)
Film: もの (mono) http://monochro.uunyan.com/

Rzeź Bogów ~ Bóg Początku i Dziewczyna z Białymi Skrzydłami ~

Koło przeznaczenia porzuca życie
Dusza, która znika bez walki
Twój stan w którym kłaniasz się ziemi i zawodzisz że nie umiesz nic zrobić
Ja taka nie będę
Ponieważ otrzymałam siłę gwiazd
Bogowie, którzy upadli na ziemię zazdroszczą realności
Nawet jeżeli zabierzesz ląd po którym idę
Z tymi skrzydłami Cygnusa uścisnę niebo
Pozwól ukraść mi to z powrotem, nawet tą zgubioną duszę
To bolesne marzenie którego pragnęłam,  ponieważ nie mogłam żyć
Szybuje przez niebo

[…zniknie?]
[Tak… ten świat, bardzo szybko.]
[Jestem… bezsilna.]
[Nie martw się.]
[Ponieważ jesteś moją cenną przyjaciółką.]
[Ochronię cię.]

Uderzający boga grzech,  przedłużenie pędu zbrodni
Noc chaosu, nie wiedząc jaką ścieżką iść
Poszukuje igły Pyxis i unika skraju śmierci
Na przykład, nawet jeśli przyszłość miałaby się rozproszyć
Nie rzucę się w bezczynność
W otwartości szaleństwa boga wieczności
Uszkodzony cień jest ukazany
Nie przestaję ochraniać ze wzrokiem który woła
Baranka świata, który pochłonął mnie tego dnia
Gwiazda którą ujrzałam na zachodzie przeszłego dnia
Pożyczam jej moc
Włócznia która odsyła bogów, upadłych na ziemię
Wskazuje dycha zmarłego Monocerosa
Ślubuję zniszczenie woli zła której nadal nie mogę unicestwić
Pozwól pokazać mi, jak nie przestaję walczyć, do dnia naszej przysięgi.
Marzenie nieba chciane przez zmarłych
Ja zmieniam w siłę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)