wtorek, 16 lipca 2013

[Megurine Luka] God spell




Muzyka i słowa: -yukino-
(http://www.youtube.com/channel/UCgmWK…)

Ilustracje: AO
Oryginał: http://www.nicovideo.jp/watch/sm21085286

ZAKLĘCIE BOGA

zostań powoli, to prawda
sny
emocje
zatrzymują się
czas
wymachuję moją ukrytą, trzeszczącą dłonią
śmiech
niebo
mówi z zapytaniem
jeśli stłoczona
w swojej skorupie
czy samotność
czuje samotność?
te myśli
śpiące
wewnątrz mnie
nie wydają dźwięku
tylko
plamią mnie na czarno
na kolor
do którego jestem zbyt przyzwyczajona
deszcz na tym obrazie
rozmywa się w klatkę
słowa utykają w moim gardle znów i znów
wszystko co dzwoni
to okryte dźwięki
spadający deszcz
tworzy barykadę
i odkrywa cię
śpiący we mnie
nadal cienki głos
który nie wydaje dźwięku
jeszcze nie teraz
ludzie w słabości uczą się ze swych łez
ludzie żyją i uczą się o sobie
promienie słoneczne
i splot kolorów
tu jest zamknięty
„Słowo Boga”
słońce spada na zachód
plamiąc mnie na czarno
na kolor
do którego jestem zbyt przyzwyczajona
przedstawiona przyszłość
na tym obrazie
pozostaje klatką
słowa utykają w moim gardle znów i znów
wszystko co dzwoni
to okryte dźwięki
jeden po drugim
kolory
wypełnią się
obraz w zimnych kolorach
kwiaty i powód
dla którego żyją

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)