wtorek, 2 lutego 2016



Jestem czarnym kotem z najstarszych wieków
W czarną noc zjawiłam się w czasach teraźniejszych
Czając się w cieniach rzeczywistości

Nigdy nie zdradzając nikomu swego imienia
Z kaduceusz z jesionu
Śpiewam i używam czarnej magii

Opisując nieszczęście, Pani nocy
Chodźcie, chodźcie, przynosząc ze soba klęskę
Alichiro, Barbariccia, Cagnazzo, Ciriatto, Draghignazzo, Rubicante,
Żapożyczając kanę

Opisując nieszczęścia, aria ciemności
Szepcie, szepcie, przynieś klęskę
Grzmot Mizakuchi, rozbrzmiewiający bóg,
Gromie, kontynuuj tę falę zniszczenia

Jak klątwa, czarna magia daleka od zrozumienia
Przekraczając szkody,
Szatan, Astaroth, Azazel, Asmodeusz, tajemna Abaddon
stają się Kanji

Jak przekleństwo, czarna magia daleka od rozsądku
Pozostawiony obraz
Wykrzyczując bez wysiłku i pomyślunku...

Do ataku!!!

Jestem czarną kozą, z najstarszych wieków
Znalazłam Yggdrasil i podpisałam umowę
Dowiedziałam się o pustej przestrzeni w snach

Moje prawdziwe imię jest ukryte we wszystkim
Prawem natury jest za to, że wszystko się ciągle zmienia
Śpiewam i używam many

Spoglądając w otchłań, podstawa zniszczenia
Chodźcie, chodźcie, przynosząc ze sobą klęskę
Agares, Saleos, Barbas, Orobas, Naberius, Morax,
polujac na manę

Szepcząc, szepcząc, prawdziwe imię w otchłani
Wyrzuczając moc, błyszczący Hinokagatsuchi, bóg ognia,
wiecznie paląco czerwony czyściec.

Jak oszustwo, uzywając czarnej magii
Nieskończona siła ataku,
Raziel, Cassiel, Sadriel, Samael, Michael, Anael,
wyposażeni w manę

Jak oszustwo, czarna magia jest bezkresna
Nieskończona
Wykrzykując bez wysiłku i losowo...

Do ataku!!!

Z pewnością w tym sercu jest miłość...
ale za czarną magią skrywa się trochę inne znaczenie.

Opisując zniszczenie, potwór ciemności
Chodźcie, chodźcie, przynosząc ze sobą klęskę
Purson, Forcas, Furoron, Furfur, Murmur, Muriel
pożyczając kanę

Opisując zniszczenie, tak łatwe do rozczytania,
Szepcząc, szepcząc modlitwę zniszczenia
Arioch, Belzeb, Belial, Iblis
Przekażcie modlitwę Lilith!

Jak oszustwo,
Praktykując wciąż arię czarnej magii
Moje ciało i dusza mieszkają w Yggdrasil,
jednym listku jemioły

Jak oszustwo, kontrakt czarnej magii jest teraz zwykłym papierkiem,
Nieograniczony limit
Zapominając wiele rzeczy, nie pamiętając nic poza

Do ataku!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)