wtorek, 2 lutego 2016

[Luka, Miku, Gumi, IA, Rin] D



Z drżącymi uczuciami, zdaję sobie sprawę, że to twoje pióra
Czuję się jak przebiegła sztuka

Rozrywam list miłosny, który wypadł mi z ust
W zamian zaproszę cię

Twoje odważne usta
Nie lubię tego, pozwól mi to zjeść
Krew kapie na me wargi

Wszystko sprawia, że szaleję
Fala zniszczenia, w każdy sposób.
Naskórek się zdziera i odpada
Zadam Ci ból kiedy tylko zechcesz

Zatrzymana dłonią ze strachu
To absolutna dominacja
Otrzymując początek tego świata

Byłeś w stanie zajść tak daleko?
Z uciekającym oddechem, ograniczonym życiem
Jesteś naprawdę taki smakowity

Spójrz! To ciało jest tak osłabione
Wygląda tak dobrze, ze aż muszę ugryźć
Buntowniczy wzrok
Postaraj się wyrwać bardziej i bardziej

Rozkosznie... znów...

Dym zamieniający wszystko w nic
Uderzająca fala, w każdy sposób
Twój mózg staje się stopioną, krwawą, głęboka czerwienią
Zadam ci ból kiedy tylko zechcesz

Stracisz nawet własny umysł
To absolutna dominacja
Świat, który akceptuje swój koniec

Światło księżyca, dźwięk upadających cieni
Odbijająca się cisza
Stracone skrzydła ciepła
Nie ma tu nic, mówiłam sobie wiele razy

Odwróciłam się od kręgu światła
Wkroczyłam w ciemność, wszystko jest dobrze
Obok niej ożywam

Bardziej niż ktokolwiek, bardziej niż cokolwiek, coś prawdziwego
To czarna rozpacz
Którą od teraz Ci podaruję

Wszystko sprawia, że szaleję
Fala zniszczenia, w każdy sposób.
Naskórek się zdziera i odpada
Zadam Ci ból kiedy tylko zechcesz

Zatrzymana dłonią ze strachu
To absolutna dominacja
Otrzymując początek tego świata

Dym zamieniający wszystko w nic
Uderzająca fala, w każdy sposób
Twój mózg staje się stopioną, krwawą, głęboka czerwienią
Zadam ci ból kiedy tylko zechcesz

Stracisz nawet własny umysł
To absolutna dominacja
Świat, który akceptuje swój koniec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)