wtorek, 2 lutego 2016

[Hatsune Miku] Special Treatment


Chcę, żebyś mnie czegoś nauczył. Tak między nami.
To prywatne korki o 21, w kącie zamkniętego pokoju.
"Nocuję u przyjaciółki" - to kłamstwo powiem rodzinie.
Trzepocząc, moja wstążka upada na ziemię.
Nie przejmujmy się ostatnim tramwajem.

Jestem złą dziewczyną, tak, jestem złą dziewczyną
Wiem, że jestem złą dziewczyną
To poczucie winy nie zostawi mnie w spokoju.

Przepraszam, przepraszam, przepraszam, tak bardzo przepraszam. Kogo przepraszam?
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, tak bardzo przepraszam, i dziś nie mogę iść do dentysty.
Czerwony, czerwony, czerwony, czerwony kwiatł zakwitł
Hej, sensei, czy nie zaczniesz mnie, tylko mnie, specjalnie traktować?

Chcę, żebyś mi coś powiedział. Czy jest, inna, którą lubisz?
To ta z drugiej klasy, co zachowuje się jak niewiniątho, prawda?
Dziewczyny, które zachowują się tak słodko i nieporadnie jak ona, mogą zdechnąć.
"Ojeju, gdzie ja jestem?" powiedziała. Dach szkoły stał się dla niej całym światem.

"Platoniczny" oznacza "plastikowy"
Czy jestem sadystyczna?
Mój właściwy i pruderyjny wygląd zanika

"Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam" Czy to się zakończy, gdy zdejmę mundurek?
"Przepraszam, przepraszam, przepraszam, przepraszam" Zupełnie jak dziecko. Słodko.
Ulotna, ulotna, ulotna, ulotna wiosna mojej młodości odwróciła się ode mnie.
Hej, sensei, czy możemy zawrócić?

Jestem złą dziewczyną, tak, jestem złą dziewczyną
Wiem, że jestem złą dziewczyną
Nigdy nie będę główną bohaterką

"Przepraszam, przepraszam, przepraszam"
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, tak bardzo przepraszam. Kogo przepraszam?
Przepraszam, przepraszam, przepraszam, tak bardzo przepraszam. Nie lubię bólu.
Czerwony, czerwony, czerwony, czerwony kwiat zakwitł
Hej, sensei, czy nie zaczniesz mnie, tylko mnie, specjalnie traktować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)