czwartek, 4 lutego 2016

[Hatsune Miku] Queen of the Glass [Evillious Chronicles - Original Sin Story 1]


Królowa szkła

Duża świątynia, w której śpią moi rodzice,
Mroczne dziedzictwo nazwane "Grzech"
Trzeci świat rządzony przez państwo
zbudowane na ruinach cmentarza

Imię me, która stoję na szczycie, to
Alice Marry-Go-Round
Królowa szkła
Odbiję i wskażę przyszłość,
Nawet jeśli to nie jest prawda.
Jestem nie udanym prorokiem
… i tak oto przyszłość się zmienia.

Matko, by spotkać was oboje,
Ojcze, co powinnam ztobić?
Proszę, powiedzcie mi
Jak zmienić Bogów w ludzi

Pojawiła się wiadomość od moich rodziców
Która ukazała się w małej, szklanej butelce
Wiadomość od Bogów

“Nasza kochana Alice, stworzysz nasze boskie naczynie, tak jak kiedyś stworzyłaś Adama”

Fałszywa przepowiednia przyszłośći
…i tak oto świat się zmienia

Matko, czasem się niepokoję
Ojcze, naprawdę jestem waszą córką, prawda?
Nie jestem tylko marionetką?

Matko, czy to jest właściwy wybór?
Ojcze, nie rozumiem

Nie ta ja bez serca
Nie ta ja bez życia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)