czwartek, 4 lutego 2016

[Hatsune Miku] Project "Ma" [Evillious Chronicles - Original Sin Story 2]



Projekt “Ma”

To historia początku,
Gdzie powinnam zacząć?
Nazywam się Eve Zvezda,
Najlepsza czarownica w tym kraju

Moim ukochanym jest Adam
Naprawdę wspaniały naukowiec
Pocałował mnie i powiedział
"Po tym staniesz się matką bogów, "Ma (Mem Aleph)""

<Mroczne dziedzictwo "Grzech">
W końcu zniszczy ten kraj
Wspaniały prorok tak przepowiedział
By to powstrzymać, smoczy bogowie muszą znów powstać
Pozwólmy "bliźniaczym bogom" się narodzić

Projekt się rozpoczyna, trzeba odnaleźć kandydatkę na matkę
Musi to być kobieta lepsza od wszystkich w magii
Osoba, która została wybrana, "Ma",
Zostanie nową królową tego kraju

Nie wiem, czemu zostałam wybrana
Objął mnie, mówiąc "Będzie dobrze".
Gdy wszystko się zakończy, weźmy ślub
W naszym ulubionym lesie Held.

Boskie nasienie jest wbudowane w kolebce
Czekam, kiedy się narodzą, "bliźniaczy bogowie".

To historia początku
Gdzie powinienem zacząć?
Nazywam się Adam Moonlit
Najlepszy naukowiec w tym kraju

Mam złą wiadomość. Projekt okazał się porażką
Bliźniaki urodziły się martwe
Z tym, moje nadzieje umarły

Dla mnie, projekt Ma jest szansą zesłaną z niebios
Użyje jej i zapanuje nad tym krajem
Senat i Seth odebrali mi matkę
Teraz odebrali moje ograniczenia

Projekt się rozpoczyna, kandydatką jest wiedźma z wioski Nemu
Byliśmy znajomymi, i w chwili słabości zostaliśmy kochankami
łatwym było użycie Venom
Nie powinienem mieć wątpliwości, jednak

Moja ukochana Eve, złamałem cię, przepraszam
Mój bład sprawił, że bliźniaki zmarły
I ty, z którą byłem by użyć,
pokochałem bezkresnie.

Chodź, weźmy ślub w tym lesie,
Naszym ulubionym, lesie Held.
“Kocham Cię!” “Kocham Cię~”
Dnia, gdy gwiazdy zostały złamane, księżyc i gwiazda zniknęli z południowego nieba.

To historia początku,
Gdzie powinienem zacząć?
Nazywam się Seth Twilight
Najlepszy naukowiec w tym kraju

"Cain" i "Abel" byli niepowodzeniem
"Adam" i "Eve" zniknęły
Muszę odnaleźć
Następną  "Ma (Mem Aleph)"

By spełnić moje ambicje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)