niedziela, 22 września 2013

[Team Kamiuta - Ninoyu Kanae & Bit] mirror


Oryginalny upload: http://www.nicovideo.jp/watch/sm21876048
Wyprodukowane przez TEAM KAMIUTA @team_kamiuta / @kamiutautako
Strona: http://www.teamkamiuta.com/

Lustro
Projekt Houshin epizod 4

Przerwa nie zwęża się przez tysiące nocy
Obracając się i patrząc w tył, bestia jest odbita w lustrze
Luka się powiększa jak słońce wschodzi tysiące razy
Potwór odbity w lustrze zatrzymuje się i staje w oczekiwaniu

To jest takie lepkie, że nie może być zdarte, gdyż nawet jeśli zwymiotujesz to nie przestanie płynąć
Zanim to zauważyłam, zaczęłam nazywać to „przeznaczeniem”

N a d a l   ż y j ę   w  c i e m n o ś c i
W ę d r u j ą c   w i e c z n i e    P o d   w y s o k i m  c z a r n y m  n i e b e m
N i e   m ó g ł b y ś  z a b i ć   m o j e g o   s e r c a
D l a c z e g o   n i e m o g ł e ś   z r o b i ć   t e g o   n a   k o ń c u?
N a w e t  j e ś l i   m o g ł a b y m   p o p r a w i ć   s w o j e   ż y c i e
P o d ą ż y ł a b y m   z a   t y m  s a m y m  p r z e z n a c z e n i e m 
T y   t a k ż e   b y ś   t o   z r o b i ł
N i k t   n i e   z m i e n i a  t e g o   ś w i a t a
Lustra (twój) koniec jest...?

Ten wiek był zawsze niestabilny, brudny i nienaturalny
Jutro zawsze bez znaczenia, wiem że to łatwe

Wypełniałam jedna po drugiej twe luki, o których nie wiedziałam
Mimo to nie przeszkadza mi zimno, tak długo jak możesz iść naprzód
To rozpalone, to bezradne serce nie przestaje bić próżno
Nie pozwolę nikomu splamić idealnego ciebie, samotnego ciebie
To jest koniec powszechnej sprawiedliwości; Ja sama mogę cię ochronić

N a d a l   ż y j e s z   w   c i e m n o ś c i
I  w i e m,  ż e   n a d a l   p r z e j m u j e s z   s i ę   s w o j ą   p r z e s z ł o ś c i ą
N i e   m o g ę  d o s i ę g n ą ć  m i e j s c a  w  k t ó r y m  j e s t e ś
P r o s z ę   p o w i e d z  m i   j a k   c i ę  u r a t o w a ć
N a w e t   j e ś l i  m ó g ł b y ś  p o p r a w i ć   s w o j e   ż y c i e
M o ż e   p o d ą ż y s z  z a   t y m   s a m y m  p r z e z n a c z e n i e m  
N i e n a w i d z ę   c z e g o ś  t a k i e g o!
N a  p e w n o   t o   z m i e n i e!
Lustra (mój) koniec jest...?

Jeśli to życie byłoby posłuszne, wolałbyś umrzeć czy kochać?
Ty zostałeś wybrany; Gdybyś był mną, byłbyś wyrozumiały


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)