niedziela, 1 września 2013

[Hatsune Miku] -Brand as-


Tekst: Moca
Autor: UtataP
Upload: http://www.nicovideo.jp/watch/sm14535200

-Zupełnie jak-

W tym świecie poszukuję jednego, cennego światła i puszczam się
Mimo, że jest to wyryte mocno i głęboko w tym sercu, nie zmienia faktu, że świt nadejdzie
Czas mija i ciepła odwaga by iść na przód, o której marzę, wylewa się
Te myśli, które zaczęłam zapominać wracają, poszukując odpowiedzi i przyszłości zaczynam iść

[Zupełnie jak...]

W tym świecie poszukuję tylko cennego „ciebie” i czas mija
Nawet jeśli skłamię tym uczuciom i będę lekkomyślnie kontynuować, nie zmienia faktu że świt nadejdzie
Ja, która jestem zbyt niecierpliwa, zakorzeniam się w miejscu, nie mogąc się poruszyć podczas gdy odwaga by iść na przód przemija
Te myśli, które zaczęłam zapominać, powoli znikają, poszukując odpowiedzi i przyszłości zaczynam płakać

Wyobraź to sobie, dosięgnij tego, pragnij tego, spraw by stało się prawdą, walcz o to, wykorzystaj to
Wyobraź to sobie, dosięgnij tego, pragnij tego, spraw by stało się prawdą, walcz o to, wykorzystaj to

W tym świecie, jestem w stanie spotkać jedynego, cennego „ciebie” i czas mija
Nawet jeśli te uczucia zatrzymają się i staną się dziwne, nie zmienia faktu, że świt nadejdzie
Czas mija i odwaga, o którą prosiłam by iść do przodu z poczuciem spokoju, jest nienaruszona.
Te myśli, które zaczęłam zapominać, znów stają się silne, odpowiedzi i przyszłość szybko nadejdą

Zupełnie jak...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)