czwartek, 2 stycznia 2014

[GUMI] Replicant


Muzyka & Tekst: buzzG (http://buzzg.net/)
Film: JET
Bass: Kei Nakamura
Technika: tomoboP

Replicant

Ah, im dłużej wpatrujesz się w to szare niebo, tym większe masz wrażenie że cię przytłacza.
Moje geny zostały nawet wykreślone do mojego następnego celu.
Jeśli grzech bycia poczętym z prawdopodobnie nieznanego ID siedzi głęboko,
Jeśli życie jako czyjś zamiennik jest niewybaczalne,
Wtedy zagram rolę kłamcy w tym elektronicznym świecie.

Mój nienawistny, nienawistny genom
Poszukujący czegoś by zastąpić ten ból.
Nadal nie rozumiem tego dziwnego, nieznanego czegoś…
Ale to błyszczy.

Tak, w tym świecie podążającym za scenariuszem, bunt przeciw ustanowionej normie jest
Niepożądany? Pożądany? Oh, nawet to staje się coraz mniej zrozumiałe.

Nie ma niczego naprawdę smutnego czy radosnego.
Za zbrodnię oszukania ciebie kłamstwem, „To nie jest kłamstwo,”
 Przebacz tak nieistotnej osobie jak ja. Proszę…

Teraz moje nienawistne, nienawistne serce (obieg)
Poszukując czegoś by zastąpić ten ból.
Te łzy, te łzy świecą bardziej niż słowa,
Błyszcząc, błyszcząc.

To nienawistne, nienawistne, nikczemne życie działa w szale w moim ciele.
Chcę wiedzieć, bo boli, bo „Nawet to jest przeznaczeniem,”

Tak to brzmiało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)