czwartek, 2 stycznia 2014

[Hatsune Miku] Love me, love me, love me.



Autor: Kikuo

Odlegle daleko daleko dawno zwinięty naszyjnik
“Chcę ludzi, Chcę ludzi,” wykrzyczał ten przeklęty naszyjnik.

Nie bądź zły. Nie zostawiaj mnie. Nie idź nigdzie. (Hej.)
Zepnij to mocno, aż prawie zwymiotujesz, więc nie będzie tu nie będzie tu żadnych ludzi.  

Dobre wyniki, huh? Hej hej, czy nie jestem dobrym dzieckiem?
Czy nie jestem słodkim dzieckiem? Hej hej, jestem dobra, prawda? To boli, hej

Kochaj mnie. Kochaj mnie. Kochaj mnie, mocniej i mocniej, 
Kochaj mnie. Kochaj mnie, aż będzie to szaleńcze.
To jest bolesne, to boli. Cofnij cofnij tę klątwę, okej? Ona nie może być zatrzymana, ahh

Bez względu na to jak duże twoje ciało twoje ciało rośnie, ten naszyjnik pozostaje mały
Teraz to boli, teraz nie jest to wystarczające. Ludzie nie są ludzie nie są wystarczający.

Nie przegram z nikim w mojej klasie. Czy nie jestem kochanym dzieckiem? (Hej.)
Bardziej niż to dziecko, bardziej niż jakiekolwiek dziecko. Wszyscy spójrzcie na mnie.

Za salą gimnastyczną, moje wyznanie do ciebie.
Czy było to jakby kłamstwo? Lubię ciebie, który jesteś trochę ohydny.

Kochaj mnie. Kochaj mnie. Kochaj mnie, dam ci wszystko. Będziesz musiał, będziesz musiał wszystko dla mnie znosić.
To jest niewystarczające, ty jesteś niewystarczający. Nie puszczę, ahh, tak bardzo przepraszam.

Kochaj mnie. Kochaj mnie. Kochaj mnie, mocniej i mocniej. 
Kochaj mnie. Kochaj mnie, tak bardzo że będzie to szaleńcze.
To boli, nie puszczę, to boli. Bardziej i bardziej, hej. To jest szczęście, ahh


To jest szczęście, ahh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)