czwartek, 2 stycznia 2014

[Hatsune Miku]A grotesque spirit


Autor: Kikuo

Ah, duchu, chodź tu, chodź tu
Ah, oddam ci swoje życie, swoje życie

Uu, zostawiam ci wszystko i to się kończy, metamorfoza.

Moje uczucia chęci ucieczki do miejsca innego niż to pękają jak popcorn, schronienie dla narodzonych duchów.
Witaj
Jeśli odrzucę swoją twarz i formę, mogę zamienić się w słodkiego ducha, więc
Czekaj, kochany właścicielu. Czy nie jestem uroczo słodkim duchem?

Tik tok, tik tok. Płynie czas.
My, co nie przestajemy czekać nawet przez 200 lat.

Ktoś, ktoś, ktoś, gdzieś, znajdź mnie.
Zaprowadź mnie gdzieś, samotny książę gdzieś którego pragnę w marzeniach.

Ah, do pustej duszy ze słodką formą, metamorfoza.

Moje uczucia chęci ucieczki do miejsca innego niż tu zostają zmiażdżone na kawałki jak bomba. Witaj w schronieniu dla wybuchowych duchów.

Odżuć dwoją twarz i formę. Nie ważne czy tysiąc lat przeminie, nadal będziesz słodkim duchem. Więc, proszę, życz sobie tego.

Nawet jeśli jest to trochę pełne groteskowych duchów. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)