środa, 27 listopada 2013

[Kagamine Len] Sentimental Android


Muzyka: MOSAIC.TUNE
Tekst: 5
Ilustracje: Yosaku (穂斗水与作。)
Film: Not-116

Uczuciowy Android

W majowym deszczu, rdzawy głos dał mi
Tak jak zawsze
"Wszystko w porządku"
znak

Ktoś kto wyszeptał odwrotność
Udał że nie widzi
Tego niejasnego przeczucia
Nawet jeśli miałbym zniknąć
Ten piękny świat nadal będzie istnieć,
Jego zębatki idealnie się kręcąc
Bez żadnej przerwy

experymentalna próba współistnienia
utopia w której razem żyliby ludzie i androidy

Idąc w perfekcyjne zsynchronizowanym rytmie
W tych nigdy się nie zmieniających dniach
Po prostu czekam aż czas się rozpadnie
Jak "naśladuję" także i dziś
Gdzieś w mojej piersi, to boli
Może być,  że jestem heretykiem-
uczuciowy android
Więc zatrzymaj ten mechanizm
który idzie źle

Na początku było to dla ludzi
że Androidy zostały stworzone
I zaszły tak daleko
Ale w pewnym momencie nie mogli już dłużej współżyć
I podzielili świat na pół
Poszukując słabości znanej jako "miłość"
Rozlewając wode znaną jako "łzy"
Dlaczego ci ludzie śmieją się tak idiotycznie?
Nie potrafię zrozumieć

"Oni pojawiają się nagle i kradną coś naprawdę ważnego... tak słyszałem"
"Ale ludzie podobno nie pamiętają co właściwie zostało im zabrane."
Ta grupa czterech jest w kawałkach.

Idąc w nieregularnym rytmie
Wybierając różną przyszłość
Obejmując wzajemne "błędy"
Nie potrafię zrozumieć tych ludzi
Ale głęboko w mojej piersi, to boli
Na pewno, jestem heretykiem-
uczuciowy android
Więc proszę, ktokolwiek, zatrzymaj mnie
Słyszę to, głos jak mój brzęczący w moich uszach
Chociaż androidy nie śnią
Dlaczego wciąż i wciąż, ja
zaglądam w tą samą
niemożliwą przyszłość która mnie dusi?
W środku próżnego kręcąc moimi zębatkami
W stronę ostatecznego stania się śmieciami
Odnalazłem odpowiedź

Idąc w perfekcyjne zsynchronizowanym rytmie
Idąc w perfekcyjne zsynchronizowanym rytmie
W tych nigdy się nie zmieniających dniach
Po prostu czekam aż czas się rozpadnie
Czy będę "naśladować" także i dziś...?
Dla kogo szedłem?
Ta mała krzta wątpliwości przytrzymała
uczuciowego androida

"Chodź, zniszcz tego rodzaju świat."
Zaatakowany przez nagłe zawroty głowy
Na chwilę, wszystko we mnie się zatrzymało
Te idealne dni pękły i rozpadły się
Rzeźbiąc z rytmu

Dla kogo mam iść?
Czy mam iść dla siebie?
Uczuciowy android
"Chodź i przyjmij swoje "błędy" i idź na przód."
Klaun drwi za mną...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)