niedziela, 10 listopada 2013

[Nekomura Iroha] Oh God, you are.



Wokal: 猫村いろは - Nekomura Iroha
Kompozytor: No-H
Słowa i Film: 蜜蜂 - Michibachi
Ilustrator: よねしゃっく - Yoneshakku

Tytuł: ああ神様、あなたは。- Aa Kami-sama, anatawa. - O Boże, jesteś. 

O Boże, jesteś.

Choć mogę się założyć, że i tak nie istniejesz,
Chcę byś mnie posłuchał, proszę.
Powtarzam to 1000 razy, 
Ty to negujesz, i mogę tylko marzyć.

Ty który czekasz tylko na upływ czasu,
I ja, która się boję upływu czasu,
Boże, ostrożnie kontrolujesz
Upływ czasu, otaczając go z daleka.

Choć mogę się założyć, że i tak nie istniejesz,
Moje modlitwy i tak się nie przedostaną
Z ozdobnikami
I tylko spotkam idiotów nawet jak będę ci służyć.

Kara dla przeklętej mnie.
Szczęście dla tych bezgrzesznych dzieci.
O Boże, jesteś.
Jesteś bardziej bezsilny niż ktokolwiek inny.

Mówisz trochę kłamstw,
I ja, w prawdzie, to widzę.
Będące bez dobroci, słowa które rzucasz,
Zbierają się ze słabości.

Choć mogę się założyć, że i tak nie istniejesz,
Chcę byś mnie posłuchał, proszę.
Powtarzam to 1000 razy, 
Ty to negujesz, i mogę tylko marzyć.

Kara dla grzesznej mnie.
Nadzieja dla tych dzieci, które niczego nie mają.
O Boże, jesteś.
Jesteś bardziej bezliosny niż ktokolwiek inny.

Kara dla przeklętej mnie.
Szczęście dla tych bezgrzesznych dzieci.
O Boże, jesteś (jestem).
Jesteś (Jestem) bardziej bezsilny niż ktokolwiek inny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)