sobota, 3 sierpnia 2013

[Miku/Rin/GUMI] Poster Girl's Prank


http://www.nicovideo.jp/watch/sm21438326
Autor: UtsuP [鬱P]
Bębny: Kuma 
Film: 84yen


Figiel dziewczyny z plakatu

Ze względu na pewnego rodzaj los
Mamy teraz prace śpiewając i tańcząc.
Jak codziennie jesteśmy uwiązane do tego co robimy,
Nie mogę ciebie spotkać, ty kogo lubię.

Dzisiejszym zadaniem jest?
„Cotygodniowy magazyn!”
Punktem uroku jest?
„Oczy i stopy!”
Co lubisz?
„Wszystkich fanów!”
Uroczy chłopak?
„Eh?”
Jakie jedzenie lubisz?
„Naprawdę czerwone figi!”
Czego nie lubisz?
„Niczego!”
Śmieci na koncercie?
„Zabieram ze sobą!”
Sprawiłaś się dobrze!
„Yay!”

W każdym razie to społeczeństwo jest szorstkie.
Dziewczyna z tego samego roku sprzedaje się prostytucji.
Te niewinne kobiety, które widzisz w snach nawet tego wieczoru,
Zniknęły w zakątkach Edo.

Zniekształcona dziewczyna, uważana za ‘słodką’
Jest zmuszona do tańczenia na pokazie dziwadeł.
To się zakończy jeśli się tego podejmie.
Przyjemny sen dawnych czasów
Jestem pokazową dziewczyną do przyciągania klientów.

Jestem najstarsza, Osen.
Jestem druga, Ofuji.
Jestem niepowiązana, Oyoshi.
Trójka ludzi złączona jako jedno.

Dzisiejszym zadaniem jest?
„Nic!”
Punktem uroku jest?
„Naprawdę czerwone figi!”
Co lubisz?
„Portret mnie, która przeminęła”
Uroczy chłopak?
„Zabiorę ze sobą!”
Jakie jedzenie lubisz?
„Oczy i stopy!”
Czego nienawidzisz?
„Cotygodniowych magazynów!”
Śmieci na koncercie?
„Wszyscy fani!”
Wszyscy niedobrzy?
„Eh?!”

Przez cały ten czas,
Chciałam zostać czysta.

Zniekształcona dziewczyna, uważana za ‘słodką’
Pozwól jej zatańczyć na pokazie dziwadeł.
Talent i inicjatywa w stosunku czyjejś sprawy,
Jeśli chcesz pieniędzy, w tedy po to przyjdź.

Dopóki się tego do siebie nie weźmiesz,
Miły sen przeszłego czasu.
Jeśli się trochę zawahasz,
Jeśli się natychmiastowo zawahasz,

Wtedy mój nastrój będzie się silnie zmieniał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)