sobota, 3 sierpnia 2013

[Kagamine Rin/Len] Melhen Boyfriend and Melhen Girlfriend


Autor: nem
PV: Sakuma
Gitara: [TEST]

http://www.nicovideo.jp/watch/sm21415637

Melhen Chłopak i Dziewczyna Melhen

Była ich dwójka, połączona przez czerwoną nić przeznaczenia
Na teraz, wyglądałoby to wiarygodnie nawet na wieczność
W ukrytym znaczeniu słów szukamy oszustwa
Jeżeli to prawdziwa miłość, daj mi dowód
„Usuń adresy wszystkich osób przeciwnej płci”
„Odbierz telefon w ciągu 10 sekund”

Kołysz się, kołysz tonąc
W stronę morza, samotnie we dwójkę
Dla tego ciała daj więcej stabilizatorów (Jeśli tak ma być)(Jeszcze jeden raz)
Proszę

„Czy mnie kochasz? (Kocham cię)
„Ja ciebie też.” (Cieszę się)
Z tylko dawaniem i braniem jako wymianą, nasz niepokój się pogłębia (Niepokój)
Udajemy że nie widzimy (Skoro nic nie ma)
W końcu jesteśmy szczęśliwi
Zobaczyłam na twoim telefonie, połączenie od kobiety
W zakładce twojego notatnika jest wydruk zdjęć ciebie z jakimś mężczyzną w budce zdjęciowej
„Co to ma znaczyć?”
„To moja kwestia.”
„Ty dz*wko”
„Ty ch*ju”
„To koniec z nami.”
„To koniec z nami.”

Kołysz się, kołysz skręcając
Opowieść dwojga
Lecz ponieważ jesteśmy słabi (dziecinni) (niemądrzy)
Nie możemy tego zakończyć

„Przepraszam. Lubię cię.” (Ja też przepraszam) (Lubię cię)
Za każdym razem to powtarzamy
Rany na ramieniu się mnożą (Dlaczego?) (Przestań już.)
Hej, podejdź tu natychmiast

Z kim jesteś?
Co ukrywasz?
Wiesz,
Nigdy cię nie lubiłam

Kołysz się, kołysz tonąc
W stronę morza, samotnie we dwójkę
Zamorduję cię, a wtedy (Gdybyśmy się nie spotkali)(Byłoby lepiej)
Ja także umrę

„Czy mnie kochasz? (Kocham cię)
„Ja ciebie też.” (Wszystko to kłamstwa)
Wysyłane tylko ze względu na stworzenie wizerunku
Dwustronne uczucia miłości (Nic już) (Nie wiem)
Dusząc się nawzajem
Dlaczego?
Lubię cię
Lubię cię

To miało być wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)