poniedziałek, 19 sierpnia 2013

[Mayu] ELLIE


Autor: Sele
Ilustracje: Yuuki Kira
http://www.nicovideo.jp/watch/sm19511172

Wystarczająco szalenie, kochałam cię
Płynie nieskończenie, świeża czerwona krew
Nawet teraz jestem zraniona, ponieważ chce tylko cię kochać
Chce byś na mnie spojrzał.
"Czemu tak dużo płaczesz...???"

Dnia gdy po raz pierwszy się spotkaliśmy, moje serce szybko biło
Moje uczucia stały się czułe, pragnę tylko byś mnie kochał
Ale druga dziewczyna zabrała cię
Nie mogłam w to uwierzyć, stałam w szoku

Wystarczająco szalenie, kochałam cię
Płynie nieskończenie, świeża czerwona krew
Nawet teraz jestem zraniona, ponieważ chce tylko cię kochać
Chce byś na mnie spojrzał.
"Czemu tak dużo płaczesz...???"

Kiedyś na pewno na mnie spojrzysz
Naga, pragnę cię nadal obejmować
Ona po prostu się nie równa...
Jej... tylko ja.

Iluzje, którym wierzyłam
Kochająco je obejmę.
Osoba którą kochałam jest już,
Z kimś innym I zakochana,
Z tą osobą zdecydował,
I oczekują teraz dziecka.

Zakładam maskę radości,
Ale nadal jestem zazdrosna I fałszywa.
Ta kobieta jest takim utrapieniem, zawsze będę chciała
Zabić ją dopóki się nie zmęczę

Wierzyłam, że na mnie spojrzysz
A jeśli zabiję tę kobietę
To marzenie się spełni
Te marzenia, które tych dwoje razem stworzyło
Zmiażdżę je
I jeśli to zrobię, ja i on
Wiem, że będziemy szczęśliwi
Na pewno poczuł moje rany i rozpacz

Jednak tuż przez moimi oczami, on wybrał śmierć skacząc z wysokości
Ale ja nie rozumiem dlaczego, nie przestawałam się pytać siebie

"Gdzie się pomyliłam?", jak dalej płakałam I raniłam się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)