niedziela, 27 października 2013

[Team Kamiuta - LIQU@ & Ninoyu Kanae] unknown unknowns



Oryginalny upload: http://www.nicovideo.jp/watch/sm22122570
Tytuł: unknown unknowns - nieznane niewadome 
Autor: Team Kamiuta ( http://www.teamkamiuta.com/ )


Projekt Houshin
Nowy testament: Zapieczętowany raj Bogów 

Epizod 5
 
― Cieszę się, że mogłam cię spotkać ―


Wiatr wieje dla podróżników chmur, dla kogoś kogo nie znam

By odnaleźć znaczenie miłość, postać miłości, pozostałam sama
Piosenka mówiąca o końcu
<Nie jestem sama> W tym świecie, <Nie jesteś sama> na pewno tu jesteśmy
<nieznane niewiadome> nosi cię
Rozpoztrzyj te skrzydła w stronę błękitu, błekitu, błekitu, nigdy nie zostaną złamane, nigdy...

Chmury poruszają się dla podróżników deszczu, dla kogoś kogo nie znam
Topniejąc (Mieszając) z sercem (z krwią), dając mi siłę przez zapewnienie że nie jestem sama
Piosenka mówiąca mi
Czego powinnam pragnąć, czego powinnam zazdrościć, czemu powinnam stawić czoła, czym powinnam się oburzać?
Chcę to wiedzieć, ale nie chcę wiedzieć
Bez względu na to jakie kwiaty się zakorzenią, nigdy nie uschną w miejscu gdzie upadną ich nasiona, nigdy...

Po tym jak deszcz odchodzi, jakby naturalnie było w tym znaczenie
więc dalej będę śpiewać dla twojego dobra, dla twojego

Cieszę się że mogłam cię spotkać, cię spotkać

Chcę się uśmiechać  Chcę płakać  Chcę śpiewać  Chcę śnić
Chcę żyć  Chcę umrzeć...z tobą
I kocham cię  I potrzebuję cię  I tęsknię za tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)