niedziela, 30 czerwca 2013

[IA] Self-harming girl


Muzyka: PolyphonicBranch mylist/12878576 @Tomoya_PB
Ilustracje: Yori (ヨリ) mylist/21982659 @YorimenFilm: hie mylist/9655416 @hie0727
4-strunowy instrument: Tissue Hime (ティッシュ姫) mylist/3751694 @tissue_princess
Kompresja: 7@ user/10114232 @7_fh

*Inaiinaibaa może też oznaczać 'akuku' 

Oryginał: http://www.nicovideo.jp/watch/sm20341349

Nawyk młodej dziewczyny do samookaleczania się


Ukrywając moje blizny przez zawijanie ich w bandaże
Nawet jeśli krew nadal płynie, dlaczego udaję że jestem silna?
Nikt nie posili się by mnie zatrzymać,
Nikt, nikt, nie, nie


Ah wolę się uwolnić dzięki ostrym sztućcom
Osoba która zrobiłaby wszystko dla kogoś samotnego
Kto wyszeptał słowa o samookaleczeniu


Nie potrzebuję czegoś takiego jak miłość, serdeczność jest wystarczająca
Mówiąc to ranię się i uśmiecham jakbym była zadowolona
Po zbyt długim leżeniu(kłamaniu?) moje płuca stały się zadymione
I jakoś oddychanie stało się bolesne


Nawet moi przyjaciele, nauczyciele, mama, wszyscy, wszyscy
Nawet na mnie nie spojrzą
Ah, spraw bym czuła jeszcze więcej bólu w środku
Byłoby fajnie gdybym mogła być pewna
Staję się drętwa przy krawędzi
Muszę kupić więcej bandaży


Kocham cię, to jest to co wyznam
Dlaczego te łzy nie chcą ustać?
Mówiąc to, przyzwyczajam się do oszukiwania siebie
I czucia szczęścia z tego smutku
Ponieważ dźwięk zamykającego się przejścia kolejowego brzęczy miło
Panie Czarny Kocie, przestań, nie obserwuj mnie tym wzrokiem
To boli, to boli,
To boli, to boli


Rana na moim prawym oku boli, to boli
Jeśli ich tam nie ma, jeśli ich tam nie ma
Jeśli nikogo, nikogo tam nie ma…
I dziś kroplówka pozwala mi zostać przy życiu


Czy lubisz bawić się lalkami?
Tutaj, proszę, użyj mnie
Jednak nie używaj zbyt dużej siły w swych palcach
Są na mnie(dla mnie) zamienniki, każdy jest dobry
Nie pocieszaj mnie pustymi słowami


Trzymając się moich zranionych uczuć
Zmieniam swoje bandaże
Nie potrzebuje czegoś takiego jak miłość
Serdeczność mi wystarczy
Mówiąc to ranię się i uśmiecham jakbym była zadowolona
Czy mógłbyś mi wybaczyć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli masz jakieś uwagi co do tłumaczenia, nie bój się mi o nich powiedzieć :)